31 aug. 2011

Mobil marknadsföring i mobiltelefoner växer så det knakar

Mobil marknadsföring i mobiltelefoner växer så det knakar

Mobil marknadsföring – på kundernas villkor. Sweet har länge funderat på  mobil marknadsföring  och därför  skapa en mobil webbplats .  - Vi har  ett starkt gemensamt engagemang i mobil marknadsföring och redan nu är kanalen en succé.  - Nu tar  vi ett gemensamt grepp om framtiden för mobil marknadsföring och tar det till sin yttersta potential.  Det är otvetydigt att mobil marknadsföring växer lavinartat just nu.

Mobil marknadsföring kommer att revolutionera hela vårt sätt att tänka kring Internet marknadsföring.  Mobil marknadsföring innebär att vi gör affärer i kronor och ören direkt i mobilen.  Mobil marknadsföring är att utnyttja mobilens möjligheter i syfte att stärka relationer och utveckla affärer.  - Mobil marknadsföring  är redan verklighet i Sverige och innebär många nya möjligheter för mediebyråer och annonsörer.  Individuell och personlig mobil marknadsföring är något varje seriöst företag kommer att ta ställning till.

Sweet är ett modernt företag inriktat mot mobil marknadsföring som arbetar med framtidens verktyg inom mobil reklam.  Mobil marknadsföring är inte bara att skicka ett meddelande eller en bild med ett erbjudande.  För exempelvis detaljhandeln är mobil marknadsföring en extremt kostnadseffektiv kanal för att öka sin försäljning.  Den första indikationen på att vi svenskar faktiskt är mycket tillgängliga för mobil marknadsföring är diagrammet ovan.  Mobil marknadsföring till en kundklubb är mycket effektivt.

De innovativa inslagen i mobil marknadsföring gör det möjligt för företagare/annonsörer att nå en mycket större marknad än traditionella medier.  Efter mycket snack kan genombrottet för mobil marknadsföring vara på gång.  Via plattformen kan mobil marknadsföring etableras för retail och tax-free och butikerna kan kommunicera med väntande passagerare.  Mobil marknadsföring fungerar för såväl det mindre företaget/organisationen som stora företag med behov av integrationlösningar.  – Under ett par år har såväl branschen som många företag pratat om att mobil marknadsföring ska få ett genombrott.

Mobil marknadsföring handlar om kundkommunikation där företag använder mobiltelefoni som kanal.  Inom kort kan vi nog se mobil marknadsföring i samma storlek som andra reklam medier.  De säger sig vara marknadsledare inom mobil marknadsföring i Skandinavien.  Med mobil marknadsföring når du kunderna oavsett var de befinner sig.  De har hållt på sedan 2001 men det var inte förrän förra året som mobil marknadsföring tog fart i Sverige.

– Inför en satsning på mobil marknadsföring måste man tänka annorlunda.  Oberoende undersökningar visar att Mobil marknadsföring driver försäljning till lägre kostnad jämfört med andra kanaler.

Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. MVH www.2B4Y.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg. MVH www.2B4Y.com