10 jan. 2011

Asociala medier är inte framtiden | Kulturnyheter | SvD

Asociala medier är inte framtiden | Kulturnyheter | SvD:

"2010 var året då jag ägnade mig mer åt de halvverkliga väsen som befolkar mina bekantskapskretsar i så kallade sociala medier än jag ägnade åt mina gamla, viktiga vänner. Förlåt. Men jag var inte ensam om att ägna massor av tid och tankar åt statusuppdateringar och bloggar. Det här var året då den internationella intelligentian tänkte tunga tankar om internet."

Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg. MVH www.2B4Y.com