27 apr. 2011

Studie: Effektivaste promotionkanalen - Market

Studie: Effektivaste promotionkanalen - Market:

"Hur vill konsumenterna få erbjudanden? Fler föredrar e-post än Facebook, visar ny undersökning. Många aktörer har börjat använda Facebook och Twitter för att kommunicera rabatter och information om nya produkter. Undersökningar har visat att möjligheten att få ta del av just den typen av erbjudanden är ett av de viktigaste skälen till att konsumenter blir ”followers” till olika varumärken."

Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg. MVH www.2B4Y.com