7 apr. 2011

Customer experience» Blogg-arkiv » Integritet i sociala medier IDG.se - Störst på IT, dagliga IT-nyheter, tester, forum, guider och nyhetsbrev mm

Customer experience» Blogg-arkiv » Integritet i sociala medier IDG.se - Störst på IT, dagliga IT-nyheter, tester, forum, guider och nyhetsbrev mm:


"Två av mina intressen tenderar att bli varandras motsatser. Nämligen frågan om personlig integritet i relation till utnyttjandet av sociala medier. Jag har tidigare skrivit om att jag tycker att sociala medier är en lyssnande kanal inte en säljande. Ändå kan jag inte låta bli att tycka att KLM skapar en “wow-upplevelse“. Samtidigt vet jag inte om jag skulle känna mig våldtagen om jag “råkade ut” för det."

Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg. MVH www.2B4Y.com