19 dec. 2010

Inte i mitt namn | Kommentar | SvD

Inte i mitt namn | Kommentar | SvD


Så här skapar man en bra snackis och PR kupp via Internet och social medier. För att nå ut med sitt budskap och etablera sitt varunamn. Läs hela artikeln och kolla hur många gånger den är delad på bloggar och och social medier.


I tisdagens SvD publicerades Mustafa Cans artikel ”Inte i mitt namn” på SvD:s kultursidor. Den blev snabbt en av veckans mest omtalade – och delades och kommenterades i en sällan skådad omfattning på Facebook och andra sociala medier. Den publicerades även i norska medier och väckte lika starka känslor där.

Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg. MVH www.2B4Y.com