"Mirjamsdotter säger att det i Sverige aldrig tidigare har hänt att något som startar på Twitter får så stort genomslag."
Läs hela artikeln på Svd.se för att förstå hur man skapar en snackis och PR kampanj via Twitter som denna.
Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.
Läs hela artikeln på Svd.se för att förstå hur man skapar en snackis och PR kampanj via Twitter som denna.
Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg. MVH www.2B4Y.com