"KakeldaxGruppen har sedan länge arbetat med sociala medier som en del i sin marknadskommunikation. Bloggen KakelBloggen är nu uppe i 120 000 läsare och i februari i år startade man som ett experiment en egen YouTube kanal för enklare produktfilmer. Undan för undan har kanalen utvecklats, med nya spellistor, butiker, produkter, reklamfilmer från TV och så vidare. Från start och framåt bedömer KakeldaxGruppen att satsningen blivit en succé och väljer därför att fortsätta satsningen med fler filmer som visar butikerna i den egna butikskedjan, produktnyheter med mera."
Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. MVH www.2B4Y.com
Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. MVH www.2B4Y.com
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg. MVH www.2B4Y.com