"Kommunikationsföretaget Cision har undersökt vilka de stora trenderna är bland företagens informationsavdelningar och PR-konsulter. Google har blivit strategiskt viktigt för Sveriges företag. Under 2011 anger flest att de ska öka satsningarna på sökmotoroptimering samt sociala medier och egna digitala kanaler. Kundtidningar och andra trycksaker minskar mest.
Cision har frågat 284 informationsproffs på företag samt PR-konsulter om var de lägger mest resurser och vad de satsar mest på under året när det gäller PR och information."
Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.
Cision har frågat 284 informationsproffs på företag samt PR-konsulter om var de lägger mest resurser och vad de satsar mest på under året när det gäller PR och information."
Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg. MVH www.2B4Y.com