"Att Facebook har haft en enorm påverkan på det sociala nätverkandet människor emellan råder det inga tvivel om. Men även för företag får sociala medier en allt större betydelse. En utmaning för företagen är att veta hur de ska agera på Facebook och vilka konsekvenser det får för varumärket. Coca-Cola har 270000 besökare på sin hemsida varje månad. Dryckesjättens Facebooksida har 26 miljoner ”fans”, som genom sitt medlemskap har gett företaget tillstånd att kommunicera med dem på sajten."
Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. MVH www.2B4Y.com
Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. MVH www.2B4Y.com
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg. MVH www.2B4Y.com