"Sifo frågade nyligen 5 000 företag om deras användning av IT- och telekomtjänster för att hålla kontakt med kunder, partner och anställda. Något häpnadsväckande svarade nästan vart femte bolag att de använder sociala medier för detta. Själv hade jag gissat på två procent snarare än tjugo. Dessutom är problemet att många företag inte verkar ha förstått innebörden av begreppet sociala medier, utan bara använder dem som ännu en kanal för envägskommunikation istället för dialog."
Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.
Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg. MVH www.2B4Y.com