"SJ:s kommunikation på Facebook och Twitter är omdiskuterad. SJ omfamnar kritiken, men menar att det finns en tydlig strategi bakom arbetet. - Det finns ett stort värde i att vi hamnar mitt i verkligheten, där våra kunder är, säger Jenny Gejke, SJ:s chef för digitala kanaler."
Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.
Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg. MVH www.2B4Y.com