"Småföretagare känner oro för rykten från missnöjda kunder på nätet. Informationsteknologin ger nya möjligheter för missnöjda kunder att snabbt påverka. Nätet öppnar för ryktesspridning i sociala medier som kan bli förödande för småföretagare."
Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.
Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg. MVH www.2B4Y.com