"Frågor om varumärken och varumärkesidentitet är viktiga för medieföretag, i takt med att verksamheten blir allt bredare och konkurrensen kommer från nya håll. Hur integrerar man ett medievarumärke över olika distributionsplattformar? Hur relaterar mediekonsumenterna till mediers varumärken? Vilken roll spelar medievarumärket i konsumentens dagliga liv och interaktion?"
Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.
Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg. MVH www.2B4Y.com