"Sveriges bästa sajter där Halens.se hamnade högst upp i Internetworlds årliga tävling. De om några har satsat på social e-handel. De har kopplat sajten till Facebook och det finns kommentarsfält nedanför varje klädesplagg, accesoar eller köpesobjekt. I kommentarsfälten skrivs både negativ och positiv kritik. Och vem litar man mest och bäst på? Har man som konsument bäst förtroende för säljstatistik eller på andra konsumenters åsikter? Om en tröja sitter dåligt runt ryggen och att den inte gör det den utlovat form- och designmässigt då är den ju trots allt inte värd pengarna. Och för ägaren till butiken, sändaren som vi i interaktionsdesign eller design, skulle kalla det för, han/hon/de vill ju inte sälja produkter som inte håller vad de lovar och som minskar konsumentantalet och säljsiffran" Läs hela inlägget och recensionen på länken.
Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.
Skriv gärna kommentarer och debattera vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg. MVH www.2B4Y.com