31 maj 2011

SAS arrangerar reklamtävling för ungdomar via sociala medier | Cision Wire

SAS arrangerar reklamtävling för ungdomar via sociala medier | Cision Wire:

"Förra veckan gick startskottet för SAS nya kampanj, SAS Rising Stars, som lanserades i sociala medier. SAS vänder sig till ungdomar mellan 18 och 25 år och uppmuntrar dem till att släppa loss sin kreativitet för möjligheten att vinna upp till en miljon EuroBonus-poäng. Poängen kan exempelvis nyttjas till 16 tur- och returresor mellan Skandinavien och New York, Chicago eller Washington DC eller 33 tur- och returresor mellan Skandinavien och London, Paris, Amsterdam eller Bryssel."

Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. MVH www.2B4Y.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna kommentarer om vad just du tycker om detta inlägget. Men kom ihåg att du är personligen, och helt hållet själv totalt juridiskt ansvarig för innehållet i ditt inlägg. MVH www.2B4Y.com